קורס שיווק באינטרנט – למתחילים


קורס ללימוד ויצירת מיתוג אישי ושיווק באינטרנט – למתחיליםsocial-media

מטרת קורס שיווק באינטרנט:

לפתוח את הדלת אל עולם השיווק באינטרנט, להכיר את המושגים, ללמוד להתנהל בזירה הוירטואלית, לקבל כלים לשימוש מיידי ולבנות תשתית לפיתוח מיתוג אישי באינטרנט ולקידום העסק בעזרת שיווק ברשתות חברתיות.

קהל יעד לקורס שיווק באינטרנט:

יזמים, בעלי עסקים קטנים בינוניים, יועצים עסקיים, בעלי מקצועות חופשיים, אנשי חזון וביצוע, וכל מי שמעוניין להכיר, ללמוד ולהתפתח אישית ועסקית בעזרת האינטרנט.

" קרן יקירה
כישורי ההדרכה והלימוד שלך פשוט מופלאים.
היכולת שלך לקחת תחום כל כך מורכב עשיר ואין סופי כמו השיווק באינטרנט ולפרוט אותו לשפה פשוטה משולבת בדוגמאות, לתמרן בכישרון בין מענה לשאלות לבין מיקוד ותוכנית מובנית וליצור חמישה מפגשים מרתקים ומעשירים מאין כמוהם מרשימה ומעוררת השתאות. הנדיבות שבך לחלק ולהפיץ את הידע הרב שלך, והמחוייבות שלך לעשות כל שביכולתך על מנת לעזור לנו לקדם את העסקים שלנו באופן הנכון והמקצועי ביותר תוך הבנה והבחנה של הצרכים של כל אחד מאיתנו באופן אישי מחממים את הלב ומהווים השראה לתפישה כוללת של נתינה וקבלה
קיבלתי תמורה מלאה ואשמח שנמשיך לעבוד יחד. שתמשיכי את כל הטוב הזה". אסנת בן-צבי, הרצאות מרתקות ומעשירות

מה נלמד ונתחיל ביצירתו בקורס שיווק באינטרנט?

עקרונות השיווק באינטרנט:

מה בין שיווק בעולם הפיסי לשיווק באינטרנט, התנהגות הצרכנים והגולשים, תרבות הצריכה בעידן הנוכחי.

נוכחות אפקטיבית ברשת:

נכיר מקרוב את מרכיבי המערכת השיווקית באינטרנט, דרכים ושיטות ליצירת נוכחות ברשת, מה הופך נוכחות ברשת לאפקטיבית וכיצד עושים את זה.

מיתוג אישי באינטרנט:

מה הוא מיתוג אישי באינטרנט, ערוצים ליצירת מיתוג אישי, נבנה תשתית של מיתוג אישי באינטרנט.

שיווק חינם בעזרת רשתות חברתיות:

מה הכלים השיווקיים שנותנות לנו רשתות חברתיות, נייצר את התדמית העסקית הנכונה לעסק שלנו ונבין כיצד לרתום את הרשתות החברתיות למטרות העסקיות שלנו. (אם מעניין אותך דווקא השימוש ברשתות חברתיות למטרות עסקיות? אם כן, ייתכן שסדנה לשיווק מעשי ברשתות חברתיות תתאים לך יותר)

בניית אתר:

האתר כחלון ראווה מרכזי של הנוכחות ברשת. מהו אתר שיווקי, ממה הוא מורכב, מה הופך אתר לשיווקי. סקירת המושגים הקשורים בבניית אתר, תהליך בניית אתר (אפיון, עיצוב, בנייה), חשיבות האפיון בהתאמת האתר למטרות המוגדרות של בעל האתר, זרם ההחלטות ליצירת אסטרטגית שיווק באינטרנט בכלל ובניית האתר בפרט, עלויות וטכנולוגיות.

למידע על קורס שיווק באינטרנט לרמת מתקדמים לחץ כאן.

אופי הקורס

"…היום אני יודעת דברים רבים על שיווק באינטרנט שלא ידעתי כלל קודם. היום אני יודעת שאפשר על ידי מיתוג אישי באינטרנט ושיווק באינטרנט לקדם את העסק שלי ולעשות יותר כסף.קרן העבירה את החומר הנילמד בצורה המיוחדת רק לה ומהסיבה הזאת החומר חילחל יותר עמוק. הנסיון שלה וה"אני" שלה שהיא מביאה דרך הלימוד הוא בעצם מה שגרם לי להבין יותר לעומק ולהתחבר לנושאים שנלמדו. הדוגמה האישית ונתינת השראה ללומדים שנתנה קר הם שגרמו לי להאמין שגם אני יכולה להיות "מישהו" באינטרנט, לשווק את עצמי ולעשות כסף." נטלי מילנר, יזמת עסקית נאורה.

על מנת להגיע למקסימום תועלת, הקורס משלב ידע תיאורטי עם תרגול מעשי אונליין.

אנו מאמינים כי הבנה עמוקה מאפשרת יציאה לפעולה וליצירה.

כדי שלא ניפול למלכודת של "תפסת מרובה לא תפסת" קורס למתחילים מתמקד בלימוד מרכיבי מערכת שיווק באינטרנט ומאפשר היכרות מעמיקה עם עולם המושגים, עם התרבות ועם המרחבים הוירטואליים הפתוחים לבעלי עסקים באינטרנט.

בתום הקורס יכול כל משתתף לצאת אל הפעילות ברשת מתוך הבנה ובהירות לגבי הצעד הבא.

היקף הקורס: 6 מפגשים בני 3.5 שעות כל אחד (23 שעות אקדמאיות)

האם רמת מתחילים מתאימה לך ?

קורס שיווק באינטרנט לרמת מתחילים מיועד לכל מי שסביבת האינטרנט מאיימת עליו ו/או לא מוכרת לו ו/או לא ברורה לו ההתנהלות בה ו/או לא יודע כיצד מתחילים ולאן פונים.

"מתחילים" הם גם אלו שטרם אימצו את השיווק באינטרנט למטרותיהם העסקיות ומבקשים להתחיל לעבוד נכון, עם ראייה מערכתית.

יתכן שיש לך אתר אבל אין לך מושג איך לתחזק אותו ואיך להגביר בו את הפעילות – מידע רב יגיע אליך בקורס הזה ויעזור לך.

יתכן שאין לך אתר ויש בכוונתך לבנות אתר – השהיית בניית אתר אינטרנט עד לאחר הקורס תסייע לך לקבל החלטות עסקיות וכלכליות מושכלות יותר. לכל הפחות יהיה לך ברור מה יש לבקש מאנשי המקצוע כך שבסופו של דבר תקבל אתר שיווקי ולא פוסטר על הקיר הווירטואלי.

אין לך מושג איך לתפעל רשתות חברתיות (מה זה בכלל??) ולהפיק מהן תועלת – בסוף הקורס התמונה תהיה בהירה וברורה.

" הקורס נתן לי כלים להתמצא בכל העולם הענק הזה שנקרא אינטרנט. לרבות רשתות חברתיות וקידום עסקי בהן. נתרמתי רבות מתכניי הקורס, מקרן שהעבירה את הקורס ברהיטות, בקסם אישי ובידע אין סופי, שחדוות השיתוף שלה רק העצימה את חווית הלמידה בעבורי. הקורס פתח בפניי דלתות רחבות ושביל מזמין פנימה אל עולם האינטרנט וקידום האתרים שעד כה היה מאוד מנוכר אלי…" ארזה , "טבע-לו" אירועים, קפה, מסעדה.

הקורס מתנהל במרחב עם אינטרנט אלחוטי, אפשר להגיע עם מחשבים ניידים לתרגול אונליין אולם רוב התרגול נעשה בבית.

אנשים בלי מחשב נייד יוכלו לתרגל במחברת, להשתתף עם חבריהם לשולחן וליהנות מההדגמה הקבוצתית (אנשים ללא מחשבים לא ידעו פחות).

ההשקעה שלך : 1320 ש"ח (כולל מע"מ)

מספר תשלומים:

  • 8 תשלומים שווים בגובה 165 ש"ח בלבד כולל מע"מ !
    או:
  • חסכו 50 ש"ח נוספים: 2 תשלומים שווים בגובה 635 ש"ח בלבד כולל מע"מ !

בונוסים לנרשמים לקורס שיווק באינטרנט:

גישה מידית להדרכה: מיתוג אישי ברשתות חברתיות.

חודש התנסות חינם במערכת "רב מסר"

50% הנחה לשעת יעוץ להפקת וידאו שיווקי באינטרנט.

20% הנחה על הקמת דף עסק בפייסבוק בהדרכת עמרי רווח.

בנוסף! שעת ייעוץ אישית בנושא שיווק העסק באינטרנט בשווי 300 ש"ח (אך ורק לנרשמים בהרשמה המוקדמת עד ל 1/4/10 )

בונוסים נוספים הנרקחים זה עתה לטבת הנרשמים.

"..הפנמתי איך בנוי כל סיפור השיווק באינטרנט ואיך אני מסוגלת לקדם את האתר שלי. ברור לי מה צריך לעשות, כך שגם אם לא אעשה זאת בעצמי, אוכלל הנחות ולבקר את מי שיכתוב עבורי. נפתחתי אל האפשרויות הגלומות ברשתות החברתיות וההצטרפות אליהן נעשתה ידידותית. הכרתי אתרי תוכן ובלוגים, וברור שאשתמש בהם בעתיד. תודה רבה ועמוקה לנדיבות ולדיוק של קרן" לולי-מעצבת בגדים צבעוניים

מועדי פתיחה קרובים:

הקורס עובר למתכונת של ערכת דיסקים שתופץ בקרוב.

לקבלת פרטים נוספים ומידע על לימודי שיווק באינטרנט לחץ כאן

להרשמה אונליין לחצו כאן

להרשמה אונליין לחצו כאן

א ו התקשרו: 052-8800383 | 052-6522989

מרכזת ומרצה: קרן כהן

מתמחה בפיתוח וקידום עסקים באינטרנט, מאמנת אישית ועסקית, מלווה עסקים בתהליכי הקמה וצמיחה.

מנתחת מערכות מידע בתחום קשרי לקוחות (CRM) ו- ERP, מנהלת פרויקטים בתחום מערכות ERP, בעלת תואר במנהל עסקים.

יצרה, כתבה, ובנתה שלושה אתרים באינטרנט (מגעים – קשרי גוף נפש, KcLifeCoaching.com , עסקים ברשת.קום ) והיד עוד נטויה.

מאמינה נלהבת במינוף עסקי וביצירת ערוצים של הכנסה פאסיבית ושותפה יוצרת במגזין לפיתוח וקידום עסקים באינטרנט.

אוהבת ונהנית להדריך, לשתף בידע ולסייע לפרטיים ולארגונים ללמוד, איך למנף את הקשר בין שיווק מוצלח באינטרנט לבין הטכנולוגיה שעומדת לרשותם.

כתבה ופרסמה ארבעה ספרים, האחרון שבהם: התקבלת! מדריך מעשי למציאת העבודה שמחפשת אותך.

קראו מה מספרים בוגרי הקורסים הקודמים:

"קרן, בזכות כל הידע שהעברת בקורס, אני מבינה כעת את החשיבות של דיוק האתר שלי ואת הכלים הבסיסיים ליצור את זה. אני מבינה גם ששיווק באינטרנט פירושו הרב המעבר לאתר שכתוב ומוגש יפה. אני מרגישה שההשתתפות בקרוס נטעה בי מוטיבציה להשקיע את שנדרש כולל מעבר מחסומיים רגשיים כדי להיות נוכחת באינטרנט. תודה, תודה, תודה"

נורית צורגיל, מורה ומטפלת בתטא הילינג.

"…קיבלתי הרבה אינפורמציה לגבי האינטרנט, לגבי איך לשווק את החברה, איך לבדוק ולהסתכל באתרים ובפרסומים. קיבלתי ידע בסיסי למה שאני צריך שיהיה לנו בחברה, בפרסום, באתר…"

יאיר, מסגריית צמרת

"בסיום הקורס אני יכולה לומר שעברתי תהליך. קיבלתי מידע על רשתות חברתיות, שיווק באינטרנט ובכלל, בניית אתרים, כתיבה שיווקית, נוכחות באינטרנט, מהו עמוד נחיתה, כוחם של מנועי חיפוש, פונקציות בגוגל שלא ידעתי על קיומם, מילות מפתח. כל אלו ועוד נוספו למאגר הידע שיש ברשותי במהלך הקורס. כיום אני מבינה מושגים שלא ידעתי על קיומם ויודעת מה עלי לעשות כדי ליצור נוכחות באינטרנט ומה עלי לעשות כשארצה לבנות אתר."

שרית וודיסלבסקי, תרפיסטית בפסיכודרמה

"רק בזמנים כאלה, לאחר שעבר קצת זמן מאז סיימתי את הקורס "שיווק באינטרנט", אני מתחילה להבין את החשיבות שלו ותרומתו בחיי…. רק עכשיו מבינה כמה לא ידעתי כלום..אפשר לומר שהגעתי לקורס בתור בורה גמורה בכל מה שקשור באינטרנט ויצאתי ברבורה…

איריס דור, מוצרי טיפוח עור טבעיים, כרכור

"קורס חשוב ביותר (חובה!!) לכל מי שפותח אתר אינטרנט. כמעט והלכתי להקים אתר ללא ידע מוקדם והקורס הוא יסודות שחייבים לדעת לפני הקמת אתר".

ורדה פורת, שאלת השאלות – קלפים מצוירים