קורס שיווק באינטרנט – למתקדמים


קול ברשת – לימודי שיווק באינטרנט לשיפור התוצאות העסקיות בעזרת האינטרנט

מטרת הקורס:inbound-marketing
לשפר את היכולות האישיות בפעולות שיווק באינטרנט כך שתהליך השיווק יהיה ממוקד ואפקטיבי ביחס למטרות העסקיות.

קהל יעד:
יזמים, בעלי עסקים קטנים בינוניים, יועצים עסקיים, בעלי מקצועות חופשיים, אנשי חזון וביצוע, וכל מי שמעיד על עצמו כמבין את אסטרטגית השיווק באינטרנט ומעוניין לרכוש כלים ומיומנויות מקצועיות לשיווק יעיל באינטרנט.

אופי הקורס:

הקורס משלב הרצאה פרונטאלית, הדגמה מעשית מול הקבוצה ותרגול מעשי בכיתה ובבית.
את המיטב של הקורס יפיקו המשתתפים אשר ישתתפו באופן פעיל בכל ערוצי ההנחיה של הקורס, בכלל זה השלמת המטלות ושליחתן במועד לקבלת משוב.

מה בקורס ?

כתיבה שיווקית ויצירת תוכן לאתרי אינטרנט

נלמד איך לכתוב תוכן שיווקי שמוביל להמרת גולשים ללקוחות
נלמד להבחין בין סוגי התכנים שמסייעים לנו בתהליך השיווק באינטרנט
נלמד את החוקים והכללים ליצירת עמוד מכירה / נחיתה שעובדים
√ נתרגל כתיבה והכנת עמוד מכירה / נחיתה / תוכן אווירה או מידע.

תוכן לאתר: פודקאסט (אודיו)

מרצה אורחת: לי עוזייה. פיתוח ועיצוב תוכן באינטרנט. אומנות דיגיטאלית.
מה זה בכלל תוכן אודיו באינטרנט
איך מציגים תוכן אודיו באינטרנט
מה זה פודקאסט , מהם הכלים הבסיסיים לפודקאסטר, איזו תוכנה נדרשת
איך עושים את זה פשוט… וגם על הקלטה, עריכה ופרסום ב web.

תוכן לאתר: וידאו

מרצה אורח: ג'יוואן ארי בוסתן, יוג'י מדיה

√ מה היתרונות של תוכן וידאו
√ כיצד יוצרים תוכן וידאו
√ כיצד יוצרים ערוץ שידור בחינם
√ כיצד מבססים מיתוג אישי בעזרת הוידאו

פרסום באינטרנט

טכנולוגיות וכלים בחינם לשיווק העסק, שיטות פרסום באינטרנט – יתרונות וחסרונות השיטות השונות,
תמהיל שיווק יעיל לבעלי תקציב נמוך, תקשורת שיווקית אלקטרונית.

תנאי קבלה לקורס

הבנה וידע אודות מערכת שיווק באינטרנט
בעלות על אתר או בלוג עצמאי (לא כולל בלוג בתוך רשתות חברתיות)
התנסות בעבודה עם אתר, בלוג, אתרי תוכן ורשתות חברתיות
בקיאות במילון המושגים של עולם השיווק באינטרנט

לחץ כאן למידע על קורס שיווק באינטרנט לרמת המתחילים

*

* *

דואר אלקטרוני
שם פרטי
בקשות מיוחדות

משך הלימודים ומבנה הקורס

5 מפגשים בהיקף של 20 שעות לימוד אקדמאיות.

רוצים לשמוע על תאריכים ולקבל פרטים נוספים? השאירו פרטים בתיבה משמאל.

פרטים נוספים על סדנאות והדרכות ולימודי שיווק באינטרנט לחץ כאן

ההשקעה שלך : 1520 ש"ח (כולל מע"מ)

מספר תשלומים:

  • 8 תשלומים שווים בגובה 190 ש"ח בלבד כולל מע"מ !
    או:
  • חסכו 50 ש"ח נוספים: 2 תשלומים שווים בגובה 735 ש"ח בלבד כולל מע"מ !


מיוחד למשתתפי קורס שיווק באינטרנט שעת יעוץ אישית בחינם!  בעלות של 300 ש"ח

מרכזת ומנחה: קרן כהן
מתמחה בפיתוח וקידום עסקים באינטרנט, מאמנת אישית ועסקית, מלווה עסקים בתהליכי הקמה וצמיחה. מנתחת מערכות מידע בתחום קשרי לקוחות (CRM) ו- ERP, מנהלת פרויקטים בתחום מערכות ERP, בעלת תואר במנהל עסקים.
יצרה, כתבה, ובנתה שלושה אתרים באינטרנט (מגעים – קשרי גוף נפש, KcLifeCoaching.com , עסקים ברשת.קום ) והיד עוד נטויה.
מאמינה נלהבת במינוף עסקי וביצירת ערוצים של הכנסה פאסיבית ושותפה במגזין לפיתוח וקידום עסקים באינטרנט.
נהנית להדריך, לשתף בידע ולסייע לפרטיים ולארגונים ללמוד, איך למנף את הקשר בין שיווק מוצלח באינטרנט לבין הטכנולוגיה שעומדת לרשותם.
כתבה ופרסמה ארבעה ספרים, האחרון שבהם: התקבלת! מדריך מעשי למציאת העבודה שמחפשת אותך.

קראו וראו מה מספרים משתתפי הקורסים הקודמים

"במשך חמישה מפגשים מרתקים היה לי כיף, קיבלתי שפע של הסברים מפורטים, דוגמאות, ניתוח מקרים, הרצאות, או יותר נכון שיחות, שפתחו לי דלת גדולה ורחבה לעולם האינטרנט ולאפשרויות שיווק בלתי נדלות בעולם מופלא שהיה עד כה זר לי. היום אני יודעת מה זה שיווק באינטרנט, אוטורספונדר, דף משיכה וכו'. הידע והמיומנויות של קרן הובילו את הקורס משעה לשעה לבניית אתר כמו שחלמתי. הסבלנות והנחישות, השיעורים הבנויים, ההסברים הקולעים ובעיקר ההפשטה של נושא מסובך, קרן הצליחה להעביר לנו את הידע בפשטות וביעילות. היום אני יודעת קצת יותר מה אני רוצה מהאינטרנט. האווירה הייתה נעימה אינטימית יחד עם זאת מתועלת למטרת השיעורים. מחיר הקורס היה נמוך בהשוואה לשפע הידע שזרם בשיעורים."

(רוני ברקלי, קוסמטיקה טבעית אורגנית, ראש פינה)"קורס מעולה, קיבלתי Money For Value מעבר לציפיות. הבנתי את העולם שהיה חבוי לי. קיבלתי כלים לפתרון הצרכים שלי"

(יורם פוס, מקצוען בשיווק רשתי. תל אביב)"קורס מדויק, ממנחה שגם נאה דורשת וגם נאה מקיימת. מורה נבוכים לכל מי שרוצה להיכנס לתחום הענק המרתק הזה של יצירת נוכחות ברשת והפיכתו לכלי יעיל ומייצר הכנסות"

(איילת בארי, מאמנת חדה לעסקים, צוותים ומאמנים. נשר)"קרן מרצה מעולה ומעוררת השראה ופעולה (מהנה ומניעה). נתנה את הכלים והרעיונות למטרת השיווק שלי באינטרנט שאיישם בקרוב. הבנתי את הטעויות השיווקיות שלי עד עכשיו."

(אורית גרנות נתיב – ארונה טבעי, אוהלים והצללות לאירועים)"הקורס תרם לי המון ידע והבנה בנושא. קורס מצוין מכל בחינה שהוא. לקרן אישיות נעימה במיוחד, פתוחה, קשובה ומקצועית. התרשמתי מרמת הידע שלה ומהאופן המקצועי בו העבירה את התכנים"

(דר" אורית להב, מנחת סדנאות, תל אביב)"כששמעתי על הקורס היה לי ברור שכל אחד בימנו חייב שיהיה לו מושג בתחום הזה ההכרה שלי הייתה שבלי להבין ולהיות יכולה להשתמש במדיה הזאת לקידום העסק שלי אני בוודאות נשארת רחוק מאחור. כבר אחרי המפגש הראשון ההתרגשות רק הלכה וגדלה. החומר המורכב והאין סופי של התחום הרחב והעצום שנקרא שיווק באינטרנט החל להתבהר המושגים הפכו להיות מוכרים והגיוניים וההכרה ההולכת ומתגבשת בעוצמה הבלתי נתפסת של השיווק באינטרנט הדגישה את נכונות ההחלטה להשתתף בקורס . קרן, ההנחיה המופלאה שלך, הגמישות לסטות ולזרום עם השאלות ביחד עם היכולת לנתב את הסדנה לפי התכנית ולא לאבד את הכיוון, הסבלנות והבהירות שבה הובלת אותנו בתוך כל התוכן הזה ביחד עם ידע עצום ומקצוענות הפכו עבורי את הקורס הזה לכיף אמיתי ולרצון להמשיך ולהתמקצע בתחום. תודות רבות על הכול.

(אסנת בן צבי, כרכור)"קורס מעשיר, חוויתי, שמלווה בהרבה דוגמאות מעשיות. פותח ערוצי מידע ותקשורת שלא נחשפתי אליהם טרום הקורס"

(שרון בן נתן, פטנתיק-ניהול תיקי קניין רוחני)"הקורס מיקד אותי וגרם לי להגדיר את עצמי מחדש…הקנה לי ידע שעכשיו אוכל לבנות את עצמי בצורה חכמה יותר, מתוכננת יותר, חסכונית יותר ומועילה לי יותר – ועל כך אני שמחה מאוד"

(רוני עזוז, מאמנת אישית, תל אביב)"רק בזמנים כאלה, לאחר שעבר קצת זמן מאז סיימתי את הקורס "שיווק באינטרנט", אני מתחילה להבין את החשיבות שלו ותרומתו בחיי…. רק עכשיו מבינה כמה לא ידעתי כלום..אפשר לומר שהגעתי לקורס בתור בורה גמורה בכל מה שקשור באינטרנט ויצאתי ברבורה…

(איריס דור, מוצרי טיפוח עור טבעיים, כרכור)"…למדתי בעבר קורס דומה אולם לא הצלחתי ליישם את הנלמד לשביעות רצוני. היום- לאחר סיום הקורס עם קרן , אני יודעת לומר שהשליטה שלי בנושא משביעה את רצוני מאוד. הקורס היה ענייני, ההוראה מצוינת והחומר הועבר כהלכה. בעל עסק, שהוא גם בעל אתר, חייב לעצמו את השליטה בשיווק באינטרנט, והקורס של קרן הוא המענה הוודאי. חובה לציין גם את המחיר, שהוא כרבע ממחירי קורסים המתיימרים להיות זהים, והתמורה הרבה מעבר למצופה.

(נורית קולניק, שיווק עסקי, קיבוץ יפעת)"קורס חשוב ביותר (חובה!!) לכל מי שפותח אתר אינטרנט. כמעט והלכתי להקים אתר ללא ידע מוקדם והקורס הוא יסודות שחייבים לדעת לפני הקמת אתר".

(ורדה פורת, מודיעין)."מאוד נהניתי מהמקצועיות של קרן. נראה שאת שולטת בחומר באופן מעורר הערכה, והביטחון שאת מעניקה מאוד עוזר לתכנן עתיד ורוד יותר"

(נסיה מוסקוביץ, גרפיקה ולוגואים בתנועה, גבעתיים)